пʼятницю, 26 квітня 2013 р.

Модуль 9 Рефлексія



На дев'ятому модулі я відкрила для себе декілька концепцій для опису різних навчальних особливостей учнів, а саме: когнітивні стилі множинного інтелекту. Мене це дуже зацікавило і я думаю це допоможе мені організувати роботу учнів в групах.

Але є і проблема... Я все ще не визначлась остаточно над дослідженням, яке будуть проводити учні з моєї теми:"Вітаміни"

Можливо: " Які вони природні вітаміни?"- дослідження зв'язку між назвою та кольором вітамінів і кінцевий продукт презентація "Відповідальність вітамінів за мій розвиток?, де учні розкриють значення вітамінів для організму. Але мені здається це не цікаво...Можливо треба, щоб кожна група склала казку. Наприклад: "Вітамінний колобок"-утік колобок від бабусі і зустрів спочатку вітамін А, потім В і т.д

2 коментарі:

  1. Добре, Лесю, що ви намагаєтеся стврити якісний продукт. Але презентація не може бути кінцевим продуктом діяльності учнів. Можливо, нехай учні створять рекомендації для інших дітей щодо того, продукти яких кольорів потрібно обирати, аби мати, наприклад, гарний зір, волосся, високий зріст тощо. А вже результати дослідження учні могли б представити у вигляді презентації.

    ВідповістиВидалити
  2. Леся, про колобок це , на мою думку, цікаво. Це може бути ланцюгова казка, або кожна група пише скою казке про свій вітамін, а потім вони її складають.

    ВідповістиВидалити