пʼятницю, 26 квітня 2013 р.

Модуль 10 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, я буду більше приділяти уваги проблемним питанням та формуючому оцінюванню. Сьогодні було найважче, тому що треба систематизувати всі наробки, щось ніби вимальовується. Я думаю, якщо декілька разів ще все перечитати, то розуміння прийде. Зараз нарешті починаю розуміти своїх учнів....Коли для тебе все нове і ти нічого не розумієш..
Даний тренінг, сподіваюсь, кардинально змінить моє ставлення до роботи з дітьми...

Шановні учасники тренінгу всім велике дякую за компанію! Ви всі дуже виховані, інтелігентні і приємні люди. Ми чудова команда! Я, звичайно, не прощаюсь, просто захотілось всім сказати приємне! Сподіваюсь все, що не стається в нашому житті, стається на краще!

1 коментар:

  1. Лесю! Хочу подякувати Вам особисто! Поки я писала поради та пропозиції до Вашої роботи, з іншого боку оцінила свою. Тому, деякі коментарі хочу дописати не на офіційній сторінці обговорення. Соромно говорити про те, чого вчасно не пердбачила сама.
    Так от. Дуже корисним в детальному плані роботи буде вказати моменти проведення фізкультхвилинок, вправ для очей. І додати до посилань приклади таких вправ. Ви згодні?
    Дякую за співпрацю! Впевнена, що цей досвід стане в нагоді всім нам.

    ВідповістиВидалити