вівторок, 23 квітня 2013 р.

Модуль 3 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені краще зрозуміти мені, що таке ключові ,тематичні та змістовні запитання, та яку "енергетичну" цінність вони мають в навчальному процесі. Я маю на увазі мотивацію до навчання.
Але... Якщо зранку з темою проекту було ніби все ясно, то до середини дня захотілось кардинально змінити і тему  і структуру. 
Я зрозуміла, що досить важко поєднати навчальні цілі, державні стандарти та програми і сформулювати дослідницькі завдання для учнів так, щоб їх зацікавити. На мою думку дана ситуація має місце тому,що я ще чогось не наю і поки, що не маю чіткої цілісної картини для чого я хочу займатись проетною діяльністю і як правильно все організувати, щоб досягти бажаного результату.

Зараз я вирішила просто тренуватися, а в останній день, коли повністю буду уявляти, що таке ці пректи і для чого вони потрібні, зміню тему і напишу нову роботу.

1 коментар:

  1. Цікава ідея у вас виникла про останній день. Я такого ще не бачила. Може в цьому є щось раціональне. Тільки захочеться ще все це робити? Якщо да, то на тренінгу були не випадково та з користю.
    Сьогодні Вже цікавіше було читати рефлексію, і, мабуть, такі роздуми дадуть більше користі для побудови власного плану навчання.
    Успіхів та щирості самому з собою.

    ВідповістиВидалити