Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
по-перше учням молодших і середніх класів можна надавати заздалегідь пвдготовлені "карти- подорожі" по сайтам.
по-друге учнів всіх вікових категорій потрібно навчити оцінювати вб-сайти та інформацію, яка на них розміщена за допомогою контрольних списків.
по-третє (і я вже це роблю на даний момент) треба дбати про безпеку дітей в інтернеті, а саме показувати ролики, ставити спеціальні програми, які не дозволяють заходити на небезпечні сайти, розповідати про можливі небезпеки в інтернеті.
Сьогодні було цікаво ще раз нагадати про авторське право і наскільки це є актуальним для нашої країни. Новим для мене було оцінювання веб-сайтів за контрольними списками. На майбутнє планую створити для своїх учнів власні критерії корисності того чи іншого сайту.
по-перше учням молодших і середніх класів можна надавати заздалегідь пвдготовлені "карти- подорожі" по сайтам.
по-друге учнів всіх вікових категорій потрібно навчити оцінювати вб-сайти та інформацію, яка на них розміщена за допомогою контрольних списків.
по-третє (і я вже це роблю на даний момент) треба дбати про безпеку дітей в інтернеті, а саме показувати ролики, ставити спеціальні програми, які не дозволяють заходити на небезпечні сайти, розповідати про можливі небезпеки в інтернеті.
Сьогодні було цікаво ще раз нагадати про авторське право і наскільки це є актуальним для нашої країни. Новим для мене було оцінювання веб-сайтів за контрольними списками. На майбутнє планую створити для своїх учнів власні критерії корисності того чи іншого сайту.
Лесю, Ви , як на мою думку, прокоментували в своєму дописі всі ключові питання модуля, дали їм оцінку і визначили їх користь для себе. Приємно розуміти, що люди, з якими навчаєшся, теж небайдужі до своєї роботи. Скажіть, чи зможете Ви контролювати процес використання Інтеренету учнями? Чи передбачена у Вашому проекті "домашня робота " з Інтернетом?
ВідповістиВидалитиІ ще одне... Ви написали, що хочете " створити для своїх учнів власні критерії корисності того чи іншого сайту". наскільки вони відрізнятимуться від запропонованих і чому?